Banner top Til forsiden Econa

INNHOLD

Nr: 3-2014

FAGDEL

Tarjei Alvær Heggernes: Store data skapar nye kompetansebehov
Espen Andersen: Den digitaliserte virkelighet: Strategier for en verden full av data
Arne Krokan: Ny teknologi skaper nye muligheter for læring
Audun Farbrot, Linda Lai: Hva fikk deg til å lese denne artikkelen?
Asle Fagerstrøm: Sannhetens øyeblikk i nettbutikken
Helene Augensen, Maren Moen, Even J. Lanseng: Ærlighet varer lengst:
Mats Kjelvik Berg, Mats Frydenberg, Edmund William Ellingsen, Anastasia Mariussen: Rekruttering og sosiale medier
Caroline D. Ditlev-Simonsen, Fred Wenstøp: Hva tror de ansatte skal til for motivere til å sykle til og fra jobb?

AKTUELT

Charlotte Hartvigsen Lem: Dyrkjøpte venner
Kjell M. Kaasa: Kronerulling for epleslang
Irina Lee: Bemanningssjefen
Elin Festøy: Vi står ved et menneskehav av ressurser
Sissel Rødevand, Fredrik Haugen: Hva gir innskuddsfritaket?
Steinar A. Hopland: «Jeg er plutselig uten verdi. Den så jeg ikke komme …»
Erik Bruce: Alt ligger til rette for oppgang i amerikansk økonomi

FORENINGSNYTT

Tom Bolstad: Likelønn eller likere lønns­forhandlinger?
Econa: Økonomisk optimisme på Bergens vegne
Maria Kaldhussæter Svensli, Jann-Martin Jørgensen Mathisen: Lar vi oss påvirke av reklame i sosiale medier?
Trond U. Halvorsen: Doktorgradsprofilen
Nina Bergsted: Aktiv på sosiale medier og samtidig en lojal ansatt?
Stig Ingebrigtsen: En økonomi og et økosystem i krise?
Econa: UiS vant NM i økonomi
Lotte Børnick-Sørhaug, Atle Kolbeinstveit: Før du signerer arbeidskontrakten
Atle Kolbeinstveit, Maria Westlie: Tid for fleksibilitet
Econa: Econa kompetanse

© Econas Informasjonsservice AS, Rosenkrantz' gate 22 Postboks 1869 Vika N-0124 OSLO
E-post: post@econa.no.  Telefon: 22 82 80 00.  Org. nr 937 747 187. ISSN 1500-0788.

RSS